مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 06:252021-10-18ورزشي

افتتاح دو پروژه ورزشی در همدان و تویسرکان/ تکمیل 12 پروژه ورزشی


مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از اجرای 122 برنامه فرهنگی و ورزشی در هفته تربیت بدنی خبر داد و گفت: دو پروژه ورزشی در شهرستان‎های همدان و تویسرکان به بهره‎برداری خواهد رسید.

- حمید سیفی امروز در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان با اشاره به آغاز هفته تربیت بدنی و اجرای برنامه‎های این هفته در همدان، اظهار کرد: هفته تربیت بدنی بهترین فرصت برای معرفی ورزش به شهروندان و ایجاد انگیزه برای نهادینه کردن ورزش همگانی در جامعه است.

وی ادامه داد: از همین رو در این هفته 122 برنامه مهم فرهنگی و ورزشی در سطح استان اجرا خواهد شد تا بتوانیم این هفته مهم برای ورزش کشور را گرامی بداریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بیان کرد: عطرافشانی قبور مطهر شهدای ورزشکار در سراسر استان، دیدار با ائمه جمعه، برگزاری مسابقات ورزشی مختلف، دوره های آموزشی ویژه جوانان و خانواده و.

از مهمترین این برنامه هاست.

وی از بهره برداری دو پروژه ورزشی در سطح استان خبر داد و افزود: در این هفته دو پروژه ورزشی شامل سالن ورزش های رزمی تویسرکان و زمین چمن مینی فوتبال روستای ایوک از توابع بخش مرکزی همدان با حضور مسئولین استان به بهره برداری و در اختیار ورزشکاران قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح دو پروژه ورزشی در همدان و تویسرکان/ تکمیل 12 پروژه ورزشی

افتتاح دو پروژه ورزشی در همدان و تویسرکان/ تکمیل 12 پروژه ورزشی