مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 06:252021-10-18سياسي

جایگاه حوزه علمیه مشهد به عنوان مرکز کهن علمی جهان تشیع احیا شود


تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به قدمت و جایگاه تأثیرگذار حوزه علمیه مشهد در جوار مرقد شریف عالم آل محمد(ص) بر لزوم احیای این جایگاه تاکید کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به قدمت و جایگاه تأثیرگذار حوزه علمیه مشهد در جوار مرقد شریف عالم آل محمد(ص) بر لزوم احیای این جایگاه تاکید کرد.

حجت الاسلام احمد مروی در دیدار با علما، خطبا و ائمه جماعات حرم مطهر رضوی که در تالار ولایت بارگاه منور امام رضا(ع) انجام شد، با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بسیار نسبت به حوزه و طلاب امید دارند، به توصیه مؤکد معظم له نسبت به حضور و همکاری آستان قدس با حوزه علمیه و روحانیت مشهد در حکم انتصاب تولیت آستان قدس اشاره و اظهار کرد: همکاری نزدیک در حوزه مسائل فرهنگی و تقویت ارتباط با حوزه علمیه کهن مشهد مقدس از برنامه های اصلی آستان قدس است.

وی از برنامه ریزی جهت راه اندازی مدرسه عالی فقه عالم آل محمد(ص) در مشهد خبر داد و تصریح کرد: در کنار باقی مراکز، مؤسسات و مراکز علمی مشهد مقدس، مدرسه عالی فقه عالم آل محمد(ص) در محل کنونی دانشگاه علوم اسلامی رضوی تعیین شده است تا بتواند پاسخگوی نیازهای فقهی و مسائل مستحدثه باشد، دانشگاه رضوی به محل دیگری منتقل خواهد شد و انشالله توسعه و گسترش نیز خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه حوزه علمیه مشهد به عنوان مرکز کهن علمی جهان تشیع احیا شود

جایگاه حوزه علمیه مشهد به عنوان مرکز کهن علمی جهان تشیع احیا شود