مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 06:252021-10-18سياسي

فعالیت 60 جهادگر گروه شهید عسگری در مناطق محروم البرز


مسئول گروه جهادی شهید مهدی عسگری گفت: 60 نفر از جهادگران این گروه در مناطق محروم البرز فعالیت جهادی دارند و به مردم خدمت رسانی می کنند.

- محدثه داودی در گفت وگو با، جز با کار جهادی و انقلابی نخواهیم توانست این کشور را به سامان برسانیم، اظهار کرد: هدف از انجام امور جهادی، رفع محرومیت زدایی و خدمت به مردم و خانواده های کم برخوردار است.

وی در خصوص اقدامات گروه جهادگران عرصه سلامت بیان کرد: گروه جهادی شهید مهدی عسگری در عرصه های مختلف جهادی در مناطق حاشیه ای و کم برخوردار مشغول به فعالیت است.

مسئول گروه جهادی شهید مهدی عسگری تصریح کرد: به فضل خدا و نگاه ویژه شهید مهدی عسگری، این گروه در تمامی عرصه های مختلف جهادی بهداشت و درمان، فرهنگی، آموزشی، کارآفرینی، عمرانی و… فعالیت دارد و در زمینه بهداشت و درمان به صورت تخصصی فعالیت می کند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و مشکلات مردم، تلاش می کنیم تا با ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی بخشی از مشکلات خانواده های نیازمند را حل کنیم.

داودی گفت: گروه جهادی ما با عنوان جهادگران عرصه سلامت، هر دو هفته یک بار در مناطق حاشیه ای و کم برخوردار، اردوی جهادی پزشکی برگزار می کند.

مسئول گروه جهادی شهید مهدی عسگری اظهار کرد: در این اردوهای جهادی خدمات رایگان دندانپزشکی، پزشک عمومی، پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 60 جهادگر گروه شهید عسگری در مناطق محروم البرز

فعالیت 60 جهادگر گروه شهید عسگری در مناطق محروم البرز