مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 06:202021-10-18اجتماعي

راه اندازی پارلمان مشورتی اولیای دانش آموزان استثنایی در کشور


رییس سازمان آموزش وپرورش استثنایی با بیان اینکه کرونا فرصت نزدیکی خانواده به نظام تعلیم وتربیت را مهیا کرد، گفت: با نگاه تأثیر مستقیم خانواده ها بر تعلیم وتربیت فرزندان و مشارکت خانواده ها در امر تعلیم وتربیت بسته تحولی آموزش، - رییس سازمان آموزش وپرورش استثنایی با بیان اینکه کرونا فرصت نزدیکی خانواده به نظام تعلیم وتربیت را مهیا کرد، گفت: با نگاه تأثیر مستقیم خانواده ها بر تعلیم وتربیت فرزندان و مشارکت خانواده ها در امر تعلیم وتربیت بسته تحولی آموزش، پرورش و توان بخشی خانواده محور با هفت برنامه در آموزش و پرورش استثنایی تدوین و اجرایی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدجواد حسینی در نشستی به مناسبت هفته پیوند اولیاء و مربیان ضمن رونمایی از بسته تحولی آموزش، پرورش و توان بخشی خانواده محور آموزش وپرورش استثنایی گفت: خانواده جزء ذاتی جدایی ناپذیر از آموزش وپرورش است.

وی افزود: بین نهادهای اجتماعی، اولین نهادی که زندگی بشر در آن شکل می گیرد خانواده است و خانواده عمومی ترین و پایدارترین نهاد است و بالاصله در فعالیت های اجتماعی نقش ایفا می کند.

حسینی با بیان اینکه خانواده نهادی است که هیچ جانشینی ندارد و مطالعات همه اندیشمندان نشان می دهد خانواده بیشترین نقش را شکل دهی به شخصیت انسان ها و جامعه دارد، گفت: مهم ترین دوره شکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پارلمان مشورتی اولیای دانش آموزان استثنایی در کشور

راه اندازی پارلمان مشورتی اولیای دانش آموزان استثنایی در کشور