مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 06:202021-10-18سياسي

همراهی خانه و مدرسه در صدر عوامل تأثیرگذار بر روند رشد دانش­ آموزان است


معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در پیامی فرارسیدن هفته پیوند اولیا و مربیان را تبریک گفت.

- به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی، متن پیام سید جواد حسینی به شرح ذیل است: باسمه تعالی ضمن تبریک ماه ربیع الاول، بهار ولادت نبوی و آغاز امامت حضرت مهدی (عج) به تمامی مسلمان بالاخص والدین محترم دانش آموزان با نیازهای ویژه و همکاران ارجمند، فرارسیدن هفته پیوند اولیا و مربیان را گرامی می داریم.

بدون تردید همراهی و همکاری خانه و مدرسه در صدر عوامل تأثیر گذار بر روند رشد و تکامل شخصیتی دانش آموزان است چرا که مهم ترین عامل در تربیت و رشد فکری و اخلاقی دانش آموزان، هماهنگی و همسویی نظری و عملی میان مربیان و اولیا است و این همراهی زمانی نقش مهم تر و پر رنگ تری خواهد داشت که مخاطبین ما دانش آموزان با نیازهای ویژه باشند.

با همکاری و مشارکت خانواده و مدرسه است که می توانیم در دستیابی به اهداف والای نظام آموزش و پرورش مانند ایجاد عدالت آموزشی، تحول در نظام تعلیم و تربیت، مدرسه محوری، مهارت آموزی و مهیا نمودن این عزیزان برای زندگی اجتماعی، با سرعت بیشتری حرکت کنیم.

با توجه به نقش بسیار مهم و تعیین کننده خانواده در تربیت فرزندان، لزوم آموزش و جلب مشارکت والدین در مسائل آموزشی، پرورشی و توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهی خانه و مدرسه در صدر عوامل تأثیرگذار بر روند رشد دانش­ آموزان است

همراهی خانه و مدرسه در صدر عوامل تأثیرگذار بر روند رشد دانش­ آموزان است