مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 06:152021-10-18پزشكي

آژیر خطر باردیگر در گیلان به صدا درآمد


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان می گوید به دلیل افزایش نسبی تعداد بیماران ابتلا به کرونا و بستری شده در مراکز درمانی گیلان ردپای آغاز موج بعدی کرونا در گیلان به چشم می خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، چند روزی از کنترل موج پنجم آن تبدیل شده است زیرا با کوچک ترین تعطیلی مردم از استان های مجاور به گیلان سفرکرده و زمینه ساز آغاز موج بعدی کرونا را ایجاد می کنند.

بنا بر اعلام کارشناسان حوزه بهداشت و درمان در صورت درگیر شدن استان های گردشگر پذیر با کرونا فقط چند روز زمان لازم است تا استان های مجاور و بعضاً پرجمعیت خود را درگیر کنند، در همین خصوص سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان می گوید به دلیل افزایش نسبی تعداد بیماران ابتلا به کرونا و بستری شده در مراکز درمانی گیلان ردپای آغاز موج بعدی کرونا در گیلان به چشم می خورد.

به گفته فردین مهرابیان در حال حاضر 356 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که 73 نفرشان در شبانه روز گذشته بستری شده اند که از این تعداد 67 بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی سی یوی بیمارستان های گیلان بستری بوده و 11 بیمار امروز به بخش مراقبت های ویژه منتقل شدند.

به گفته مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان 249 پایگاه واکسیناسیون در گیلان وجود دارد که برخی از آنان به طور شبانه روزی به افراد خدما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آژیر خطر باردیگر در گیلان به صدا درآمد

آژیر خطر باردیگر در گیلان به صدا درآمد