مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 06:152021-10-18سياسي

ماجرای یک قانون مبهم، یک اجرای ضعیف و ده ها هزار ایثارگر بلاتکلیف


این دستورالعمل وجود دو عامل اعتبار و پست بلاتصدی را علاوه بر مسایل دیگر شرط لازم برای تبدیل وضعیت عنوان کرده بود که البته خیلی هم بیراه نبود ولی سدی شد برای تبدیل وضعیت.

- این دستورالعمل وجود دو عامل اعتبار و پست بلاتصدی را علاوه بر مسایل دیگر شرط لازم برای تبدیل وضعیت عنوان کرده بود که البته خیلی هم بیراه نبود ولی سدی شد برای تبدیل وضعیت.

عصرایران- طاهره ساعدی، فعال رسانه ای حوزه ایثارگران نوشت: مجلس سال گذشته در بند د تبصره 20 قانون بودجه سال 1400 بعد از بحث های فراوان تبدیل وضعیت شغلی ایثارگران از عناوین مختلف شغلی از جمله شرکتی به رسمی را به تصویب رساند.

ایثارگران با تصویب و تایید این قانون توسط شورای نگهبان امیدوار شدند دوران نابسامانی شغلی شان به پایان می رسد و امنیت شغلی شان تضمین و طی یکی دوماه رسمی می شوند غافل از این که هنوز اول ماجراست.

چرا که این قانون نه آنقدر محکم و صریح بود که به اصطلاح مو لای درزش نرود و کسی نتواند به آن، ان قلتی وارد کند و نه آنقدر روشن و واضح که جلو تفسیرهای مختلف را از سوی نهادها و دستگاههای مورد خطاب قانون بگیرد تا هر دستگاهی نتواند تفسیر به رای بکند.

قانون در حالی توسط نمایندگان به تصویب رسید که آمار درستی از تعداد ایثارگران شاغل و مشمول تبدیل وضعیت وجود نداشت و در دسترس نمایندگان نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای یک قانون مبهم، یک اجرای ضعیف و ده ها هزار ایثارگر بلاتکلیف

ماجرای یک قانون مبهم، یک اجرای ضعیف و ده ها هزار ایثارگر بلاتکلیف