مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 06:002021-10-18پزشكي

700 نفر از کادر درمان همدان دز بوستر دریافت کردند


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از واکسیناسیون 700 نفر از کادر درمان در همدان خبر داد و گفت: دریافت دز بوستر برای کادر درمان در همدان آغاز شده است و هر یک از این افراد در زمان بندی مشخص شده برای دریافت دز بوستر اقدام می کنند.

- ایسنا/همدان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از واکسیناسیون 700 نفر از کادر درمان در همدان خبر داد و گفت: دریافت دز بوستر برای کادر درمان در همدان آغاز شده است و هر یک از این افراد در زمان بندی مشخص شده برای دریافت دز بوستر اقدام می کنند.

دکتر محمد خزایی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به اینکه کادر درمان اولین دریافت کنندگان واکسن بودند، هم اکنون زمان دریافت دز بوستر آنها آغاز شده و هر یک از آنها در زمان بندی مشخص شده برای دریافت دز بوستر اقدام می کنند.

وی با بیان اینکه برای دریافت دز بوستر حداقل باید شش ماه از زمان دز دوم گذشته باشد، گفت: هر یک از کادر درمان بر اساس زمان دریافت دز دوم و برنامه زمان بندی اعلام شده برای دریافت دز دوم اقدام می کنند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

دکتر خزایی خاطرنشان کرد: برای دز بوستر در سایر افراد بر اساس واکسیناسیون ترتیبی که انجام شد و هر یک از گروه های سنی در زمان مشخصی مراجعه کردند برای دریافت دز بوستر نیز به این گونه عمل خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

700 نفر از کادر درمان همدان دز بوستر دریافت کردند

700 نفر از کادر درمان همدان دز بوستر دریافت کردند