مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 05:552021-10-18اجتماعي

پایان هفته ای سرد در انتظار یزدی ها


کارشناس هواشناسی استان یزد، از کاهش تدریجی دمای استان از فردا تا پایان هفته جاری خبر داد و گفت: پایان هفته ای سرد در انتظار استان خواهد بود.

- سیدعباس میرحسینی در گفت و گو با فارس اظهارداشت: بر اساس نقشه های پیش یابی هواشناسی، آسمان استان در چند روز آینده صاف تا کمی ابری و برای امروز افزایش دما پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه از سه شنبه تا آخر هفته جاری کاهش دما در پیش داریم افزود: در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب افزایش سرعت باد، گاهی وزش باد نسبتاً شدید با احتمال گرد و خاک پیش بینی می شود.

کارشناس هواشناسی استان گفت: دمای هوای امروز شهر یزد در گرمترین ساعت به 33 درجه و در خنکترین ساعت به 15 درجه بالای صفر می رسد.

وی در خصوص هشدارهای این سازمان به کشاورزان و دامداران برای پایان هفته پیرامون پیش بینی و آماده سازی سیستم های گرمایشی عنوان کرد: کشاورزان از هرگونه عملیات باغی به ویژه کوددهی و آبیاری پرهیز کرده و از روشن کردن وسایل گرمایشی که موجب بیداری درختان می شوند خودداری کنند.

میرحسینی تصریح کرد: دامداران وسایل گرمایشی را برای متعادل کردن دمای نگهداری دام های تازه متولد شده آماده سازی کنند و با توجه به وزش باد از شعله افکنی در محیط دامداری خودداری نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان هفته ای سرد در انتظار یزدی ها

پایان هفته ای سرد در انتظار یزدی ها