مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 05:252021-10-18سياسي

جوانی ویژگی مهم و ارزشمند مجموعه مدیران شهرستان دلگان است


نماینده مقام معظم رهبری در سیستان وبلوچستان گفت: جوانی از ویژگی های مهم و ارزشمند مجموعه مدیران شهرستان دلگان است که سبب شده موفقیت های خوبی در سطح ادارات شهرستان دلگان کسب کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی در نشست شورای اداری شهرستان دلگان که در محل سالن جلسات نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان برگزار شد گفت: شورای اداری جوان از ویژگی های مهم و ارزشمند مجموعه مدیران شهرستان دلگان است و موفقیت های کسب شده توسط این شهرستان با توجه به جوانی نیروها و تعداد کم آنها در ادارات نشان از توانمندی و انگیزه مدیران دارد.

امام جمعه زاهدان افزود: انتخاب این شهرستان به عنوان شهرستان نمونه نشان دهنده این است که اگر بخواهیم و تلاش کنیم می توانیم بر مشکلات غلبه و موفق شویم.

آیت الله محامی بیان داشت: مردم استان، خوب، شریف ارزشمند و شایسته هستند و وظیفه همه ماست که به آنها خدمت کنیم زیرا با وجود همه پیشرفت ها بازهم کمبودهایی وجود دارد.

وی با اشاره به سوابق مدیران شهرستان و رشد سریع صورت گرفته، ادامه داد: برای دسترسی هر چه سریع تر به نتیجه مطلوب فعالیت و تلاش مضاعف لازم است.

رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ادامه داد: مسئولان دلگان با وجود تعداد نیروی اندک از ظرفیت ها استفاده کرده و عا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانی ویژگی مهم و ارزشمند مجموعه مدیران شهرستان دلگان است

جوانی ویژگی مهم و ارزشمند مجموعه مدیران شهرستان دلگان است