مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 05:252021-10-18سياسي

لزوم پیگیری مشکلات دختران بازمانده از تحصیل در هرمزگان


استاندار هرمزگان بر لزوم بررسی دقیق آمار تعداد بازماندگان از تحصیل در استان هرمزگان و پیگیری رفع مشکلات دختران در این زمینه تأکید کرد.

- ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان بر لزوم بررسی دقیق آمار تعداد بازماندگان از تحصیل در استان هرمزگان و پیگیری رفع مشکلات دختران در این زمینه تأکید کرد.

مهدی دوستی، صبح امروز (26 مهرماه) در نشست تخصصی فعالین اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی حوزه زنان و خانواده استان هرمزگان، نقش زنان را در خانواده محوری و اساسی دانست و ضمن تأکید بر اینکه برگزاری این جلسات و هم اندیشی ها باید نتایج ملموس برای مردم در جامعه به همراه داشته باشد، به مسائل گسترده زنان اشاره کرد و اظهار کرد: باید مسائل اقشار مختلف زنان در استان هرمزگان به طور دقیق بررسی و برای آن راهکار مناسب در نظر گرفته و چاره اندیشی شود.

وی، نوع تربیت فرزندان در مهدکودک ها را یکی از دغدغه های مهم در راستای تربیت خوب نسل های بعدی دانست و ادامه داد: در خصوص شیوه های مناسب تربیت کودکان در مهدکودک ها باید همفکری داشته باشیم تا به نتایج خوبی برسیم و همچنین و باید نظارت جدی در این زمینه بر مهدهای کودک صورت گیرد.

استاندار هرمزگان در ادامه به فعالیت های اقتصادی زنان استان هرمزگان به ویژه در زمینه صنایع دستی اشاره کرد و افزود: ایجاد نمایشگاه دائمی ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم پیگیری مشکلات دختران بازمانده از تحصیل در هرمزگان

لزوم پیگیری مشکلات دختران بازمانده از تحصیل در هرمزگان