مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 05:252021-10-18پزشكي

ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به مردم پیچاب شهرستان باشت


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان باشت گفت: به همت شبکه بهداشت و درمان شهرستان، خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به مردم روستای پیچاب این شهرستان ارائه شد.

- ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به مردم "پیچاب"شهرستان باشت ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان باشت گفت: به همت شبکه بهداشت و درمان شهرستان، خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به مردم روستای" پیچاب" این شهرستان ارائه شد.

آرش حسینی افزود: این کاروان با هدف ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مناطق محروم و کم برخوردار برگزار گردید که با همکاری ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان، خدمات بهداشتی و درمانی به مردم منطقه صعب العبور پیچاب ارائه شد.

وی اظهارکرد: در این سفر یک روزه بیش از 410 نوع خدمت پزشکی رایگان از قبیل ویزیت پزشک عمومی، متخصص داخلی، متخصص اطفال، دندانپزشکی، تزریق واکسن کرونا، توزیع ماسک، مشاوره بهداشتی و مامایی و آموزش های خانواده به مردم ارائه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، حسینی در پایان از دانشگاه علوم پزشکی استان، معاونت بهداشتی، حراست دانشگاه، شبکه بهداشت و درمان چرام، فرمانداری، ناحیه مقاومت بسیج، منابع طبیعی و محیط زیست باشت و کلیه همکاران بهداشتی و درمانی شهرستان باشت که در این سفر بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به مردم پیچاب شهرستان باشت

ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به مردم پیچاب شهرستان باشت