مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 05:202021-10-18اقتصادي

بازگشت به کار 8 واحد صنعتی راکد و نیمه تعطیل در زنجان


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در نیمه نخست سال جاری 8 واحد صنعتی راکد و نیمه تعطیل به چرخه تولید استان بازگشته است.

- ایسنا/زنجان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در نیمه نخست سال جاری 8 واحد صنعتی راکد و نیمه تعطیل به چرخه تولید استان بازگشته است.

ناصر فغفوری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در نیمه نخست سال جاری 8 واحد صنعتی راکد و نیمه تعطیل به چرخه تولید استان برگشته که با راه اندازی مجدد این واحدهای صنعتی در استان، زمینه اشتغال 114 نفر فراهم شده است که امیدواریم با افزایش سرمایه گذاری، میزان اشتغال افزایش یابد.

وی با بیان اینکه سرمایه گذاری صورت گرفته در واحدهای احیا شده براساس پروانه بهره برداری صادره بالغ بر 130 میلیارد ریال است، افزود: واحد تولید غذای کودک و انواع مکمل های دارویی و غذایی، ریخته گری چدن و انواع سولفات روی، مس و آهن از جمله واحدهای احیا شده در این مدت است.

این مسئول ادامه داد: واحدهای بازیافت ضایعات و خرده های فلزی، آلیاژ فلزات غیرآهنی، ریخته گری مس، انواع لوله و اتصالات پلی اتیلنی و واحد تولید انواع شکلات و فرآورده های کاکائویی از دیگر واحدهایی هستند که با پیگیری های صورت گرفته مجددا به چرخه تولید بازگشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت به کار 8 واحد صنعتی راکد و نیمه تعطیل در زنجان

بازگشت به کار 8 واحد صنعتی راکد و نیمه تعطیل در زنجان