مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 05:202021-10-18پزشكي

این زنجیره به شما نیاز دارد


اما و اگرهای واکسیناسیون کرونا و القای تاثیرات منفی تزریق واکسن از سوی برخی ناآگاهان و راه اندازی پویش هایی نظیر نه به واکسن ما را بر آن داشت تا در گفت وگویی با یک پزشک متخصص داخلی شاغل در بخش کرونای بیمارستان های مختلف تهران به تشریح ضرورت های واکسینه .

- ایسنا/مرکزی اما و اگرهای واکسیناسیون کرونا و القای تاثیرات منفی تزریق واکسن از سوی برخی ناآگاهان و راه اندازی پویش هایی نظیر "نه به واکسن" ما را بر آن داشت تا در گفت وگویی با یک پزشک متخصص داخلی شاغل در بخش کرونای بیمارستان های مختلف تهران به تشریح ضرورت های واکسینه شدن جامعه برای در امان ماندن از ابتلا به کرونا و قطع زنجیره سرایت بپردازیم.

دکتر سعیده جهانبانی در گفت وگو با ایسنا، واکسیناسیون بیماری کووید 19 را مهمترین موضوع حوزه سلامت در کشور دانست و گفت: بیماری کووید 19 یک بیماری جدید است که شدت سرایت آن بالا بوده و درمان آن در ابتدای شیوع مشخص نبود و با گذر زمان به پروتکل های پیشگیرانه و درمانی بهتری دست یافتیم و در ادامه، ساخت واکسن آن بزرگترین لطفی بود که به جامعه بشری شد.

وی با تاکید بر اینکه پیشگیری از ابتلا به بیماری های ویروسی با انجام واکسیناسیون موضوع جدیدی در تاریخ علم پزشکی نبوده است، گفت: جامعه بشری در طول تاریخ درگیر بیماری های متعددی بوده و همواره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این زنجیره به شما نیاز دارد

این زنجیره به شما نیاز دارد