مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 05:202021-10-18اقتصادي

انجام 10 پروژه بازآفرینی شهری در لرستان


رییس اداره نظارت بر بازآفرینی شهری راه و شهرسازی لرستان گفت: 10 پروژه بازآفرینی شهری در استان در حال انجام است.

- ایسنا/لرستان رییس اداره نظارت بر بازآفرینی شهری راه و شهرسازی لرستان گفت: 10 پروژه بازآفرینی شهری در استان در حال انجام است.

احسان درویشیان در گفت وگو با ایسنا در خصوص پروژه های در حال احداث حوزه بازآفرینی شهری لرستان، اظهار کرد: توجه به بافت های فرسوده و قدیمی و رفع ناپایداری آنها، موضوعی جدی و محوری است که در راه و شهرسازی به آن توجه شده و اقداماتی در این راستا انجام و یا در حال انجا است.

وی ادامه داد: در حال حاضر 10 پروژه با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد تومان در حال احداث است که از این تعداد، سه پروژه در خرم آباد، یک مورد الیگودرز، دو پروژه کوهدشت، دو پروژه بروجرد و دو پروژه در شهرستان دورود هستند.

رییس اداره نظارت بر بازآفرینی شهری راه و شهرسازی لرستان اضافه کرد: پروژه های خرم آباد شامل مرمت خانه تاریخی چنگایی( 90 درصد پیشرفت فیزیکی)، اجرای دیوار پیش ساخته بتنی جنب قبرستان فلک الدین (45 درصد پیشرفت فیزیکی)، بهسازی معابر پله ای کرگانه خرم آباد (90 درصد پیشرفت فیزیکی) بوده است.

درویشیان عنوان کرد: در شهرستان کوهدشت احداث پارک محله ای تازه آباد با 45 درصد پیشرفت فیزیکی و کف سازی محله بند ساحلی با 65 درصد پیشرفت فیزیکی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 10 پروژه بازآفرینی شهری در لرستان

انجام 10 پروژه بازآفرینی شهری در لرستان