مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 05:202021-10-18بين الملل

تهدید حملات تروریستی رادیکال های اتاق خواب در انگلیس


نهادهای اطلاعاتی انگلیس به وزرای دولت لندن نسبت به وقوع موج تازه بالقوه از حملات رادیکال های اتاق خواب که در دوران قرنطینه پرورش یافته اند، - تهدید حملات تروریستی "رادیکال های اتاق خواب" در انگلیس نهادهای اطلاعاتی انگلیس به وزرای دولت لندن نسبت به وقوع موج تازه بالقوه از حملات "رادیکال های اتاق خواب" که در دوران قرنطینه پرورش یافته اند، هشدار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه دیلی تلگراف گزارش داد که مقام ها معتقدند انگلیس با یک تهدید جدید از جانب تروریست های تک رو مواجه است که حین گذراندن ماه ها قرنطینه در منازلشان به صورت آنلاین افراطی شده اند.

این هشدار در شرایطی منتشر می شود که بازرسان تحقیق می کنند آیا مظنون 25 ساله در قتل دیوید آمس، قانونگذار انگلیسی که به تازگی هدف ضربات مرگبار چاقو قرار گرفت و جان باخت، حین ماه ها پاندمی کرونا افراطی شده بود یا خیر.

یک منبع امنیتی انگلیس گفت: پلیس مبارزه با ترور و ام.

آی5 مدتی است این نگرانی را دارد که به محض پایان یافتن قرنطینه افراد بیشتری در خیابان ها خواهند بود و اهداف بیشتری برای تروریست ها هست.

همچنین این واقعیت که بسیاری از جوانان زمان زیادی را در اینترنت صرف کرده اند، ترکیب بسیار نگران کننده ای ایجاد می کند و نگرانی واقعی در مورد افزایش احتمالی رادیکال های اتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید حملات تروریستی رادیکال های اتاق خواب در انگلیس

تهدید حملات تروریستی رادیکال های اتاق خواب در انگلیس