مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 05:152021-10-18سياسي

همه واکسن های مورد استفاده چه داخلی و چه خارجی تست کیفیتی می شوند


نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت:همه واکسن های مورد استفاده چه داخلی و چه خارجی تست کیفیتی می شوند.

- نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی: همه واکسن های مورد استفاده چه داخلی و چه خارجی تست کیفیتی می شوند ایسنا/مازندران نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت:همه واکسن های مورد استفاده چه داخلی و چه خارجی تست کیفیتی می شوند.

محمدعلی محسنی بندپی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه کسانی که واکسیناسیون می شوند دلیل بر حذف پروتکل ها بهداشتی و عدم رعایت آن نیست ، اظهار کرد: به طور قطع افرادی که واکسن شده اند از ایمنی بالاتری نسبت به بقیه افراد برخوردار هستند وقتی ایمنی افراد افزایش یابد درگیری و ابتلای این افراد کمتر خواهد بود و بالطبع شیوع بیماری کمتر است.

وی بیان اینکه واکسیناسیون بیش از 70 درصد جامعه در ایجاد ایمنی اجتماعی از اهمیت زیادی برخوردار است، افزود: اگر چه با سویه های جدید ویروس قطعا مقاومت یا ایمنی که این واکسن ها خواهند داد نسبت به سویه های قبلی کمتر خواهد بود، اما درپیک پنجم ثابت شد آنهایی که هر دو دُز واکسن را دریافت کردند ایمنی بیشتری داشتند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه واکسن های مورد استفاده چه داخلی و چه خارجی تست کیفیتی می شوند

همه واکسن های مورد استفاده چه داخلی و چه خارجی تست کیفیتی می شوند