مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 05:152021-10-18سياسي

موافقت مجلس با بررسی اولویت دار لایحه رتبه بندی معلمان


نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان و گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی از موافقت موافقت مجلس با بررسی اولویت دار لایحه رتبه بندی معلمان خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان و گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی از موافقت موافقت مجلس با بررسی اولویت دار لایحه رتبه بندی معلمان خبر داد.

محمد وحیدی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه بررسی اولویت دار لایحه رتبه بندی معلمان به درخواست سازمان برنامه و بودجه متوقف شده بود، افزود: در جلسات گذشته ای که در مجلس شورای اسلامی برگزار شد گلایه جدی داشتیم بابت توقف بررسی لایحه رتبه بندی معلمان و از همین جهت 25 مهرماه سال جاری نمایندگان در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در اجرای تبصره یک ماده 100 آیین نامه داخلی، با تقاضای بررسی اولویت دار لایحه رتبه بندی معلمان با 168 رأی موافق، 64 رأی مخالف و شش رأی ممتنع از مجموع 245 نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

وی با اشاره به اینکه طبق مواد 23، 23 و 24 آیین نامه داخلی مجلس، ریاست مجلس و اعضای هیات رییسه در حوزه وظایف خود مسئولیت مشترک دارند، اضافه کرد: مجلس یازدهم در حال به سرانجام رساندن کار10 ساله دولت ها و مجالس گذشته در زمینه رتبه بندی معلمان است و نباید پیگیری ها و اقدامات انجام شده در این مرحل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت مجلس با بررسی اولویت دار لایحه رتبه بندی معلمان

موافقت مجلس با بررسی اولویت دار لایحه رتبه بندی معلمان