مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 05:152021-10-18اجتماعي

شیوه آموزش حضوری مدارس در خراسان جنوبی/ حفظ سلامت خط قرمز است


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: شیوه حضور دانش آموزان باید در هر مدرسه تدوین و به تایید آموزش و پرورش برسد.

- درباره موضوع آموزش حضوری در مدارس از آبان ماه اظهار کرد: براساس بخش نامه قبلی مدارس زیر 300 نفر جمعیت از اول آبان و مدارس بالای 300 نفر جمعیت از 15 آبان به صورت تدریجی بازگشایی خواهند شد ولی در هرحال باز هم منتظر بخشنامه جدید هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بیان کرد: در هر صورت هر بخش نامه ای هم که صادر شود موضوع رعایت پروتکل های اجتماعی و حفظ سلامت دانش آموزان و رعایت فاصله اجتماعی در آن لحاظ خواهد شد.

واقعی گفت: وقتی سخن از بازگشایی مدارس در آبان ماه می زنیم به این معنا نیست که همه دانش آموزان یک کلاس در یک ساعت در کنار هم حضور خواهند داشت بلکه ممکن است روش هایی اتخاذ شود که در راستای حفظ فاصله اجتماعی دانش آموزان گروه بندی شوند.

وی اظهار کرد: نکته مهم و حائز اهمیت این است که هر مدرسه باید شیوه آموزش مخصوص به خود را تدوین، در شورای مدرسه به تصویب برساند و همچنین نحوه ارائه آموزش، چه حضوری و چه تلفیقی را به تأیید اداره آموزش و پرورش منطقه برساند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بیان کرد: هر مدرسه با توجه به جمعیت دانش آموزی و بسیاری دیگر از مؤلفه ها شیوه ارائه آموزش مخصوص به خود را خواهد داشت، ممکن است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوه آموزش حضوری مدارس در خراسان جنوبی/ حفظ سلامت خط قرمز است

شیوه آموزش حضوری مدارس در خراسان جنوبی/ حفظ سلامت خط قرمز است