مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 05:152021-10-18اقتصادي

سیستان و بلوچستان/ کولبری با کارت الکترونیک مرزنشینی


این کارت ها تنها برای افراد بالای 18 سال که سرپرست خانوار که در مناطق مرزی سکونت دارند صادر می شود - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: مرزنشینانی که در شعاع 50 کیلومتری از مرز زندگی می کند به استثناء شهر نشین ها می توانند با فعال کردن خدمات کولبری روی کارت مرزنشینی خود از امتیاز و خدمات آن استفاده کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- دکتر ماندانا زنگنه در نشست ساماندهی کارت های الکترونیک مرزنشینی و کولبری که در سالن جلسات این معاونت برگزار شد؛ افزود: به غیر از شهرنشینان سایر کسانی که در شعاع 50 کیلومتری مرزها سکونت دارند با مراجعه حضوری به فرمانداری یا بخشداری محل سکونت خود می توانند در سامانه جامع مرزنشینان ثبت نام کرده و خدمات کولبری را روی کارت های الکترونیک مرزنشینی خود فعال کند.

وی بیان کرد: این افراد پس از تکمیل مراحل ثبت نام باید منتظر تایید نهایی از سوی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان محل زندگی خود باشد و پس از تایید و فعال شدن این خدمات روی کارت الکترونیک مرزنشینیشان می توانند اقدام به فعالیت کند.

زنگنه افزود: این کارت ها تنها برای افراد بالای 18 سال که سرپرست خانوار که در مناطق مرزی سکونت دارند صادر می شود و عدم اشتغال در دستگاه های دولتی، نظامی و عدم دریافت حقوق دولتی، داشتن سواد خواندن و نوشتن، داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستان و بلوچستان/ کولبری با کارت الکترونیک مرزنشینی

سیستان و بلوچستان/ کولبری با کارت الکترونیک مرزنشینی