مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 05:102021-10-18سياسي

فلاحی: ضوابط فضای مجازی نیازمند به روزرسانی است


یک عضو کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی معتقد است که برای حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی و ایجاد بستری امن برای فعالیت های مجازی باید ضوابط این فضا را به روزرسانی کنیم.

- یک عضو کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی معتقد است که برای حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی و ایجاد بستری امن برای فعالیت های مجازی باید ضوابط این فضا را به روزرسانی کنیم.

حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر لزوم سامان دهی فضای مجازی عنوان کرد: فضای مجازی کنونی و شرایط امروزه کسب و کارهای این فضا، دارای شرایط به خصوصی است، سرور بسیاری از پلتفرم هایی که امروزه استفاده می شود داخل کشور نیست، به همین دلیل در صورت هرگونه رخداد احتمالی پلتفرم ها و درگاه ها پاسخگو نمی باشند، یعنی چون در کشور ما حضور ندارند در صورتی که مشکلی برای کسب و کارهای اینترنتی ما ایجاد شود پاسخگوی ضررهای وارد شده نخواهند بود.

نماینده مردم همدان افزود: قسمتی از طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی در همین راستا سعی دارد از کسب و کارهای اینترنتی و حقوق کاربران حمایت کند، البته در کنار بحث حمایت و رفع مشکلات داخلی، در تلاش است مشکلات خارجی این حوزه همچون موضوع سرورها را نیز برطرف کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلاحی: ضوابط فضای مجازی نیازمند به روزرسانی است

فلاحی: ضوابط فضای مجازی نیازمند به روزرسانی است