مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 05:052021-10-18اقتصادي

بازنگری در قیمت و ارزش گذاری زرشک در سطح بازارهای جهانی


تعاون روستایی با کارشناسی مجدد، قیمت زرشک را در راستای حمایت از کشاورزان استان، افزایش دهد.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: تعاون روستایی با کارشناسی مجدد، قیمت زرشک را در راستای حمایت از کشاورزان استان، افزایش دهد.

حمید ملانوری، یکشنبه شب 25 مهر در جلسه برنامه ریزی خرید حمایتی محصولات کشاورزی زرشک و زعفران استان اظهار کرد: این بازنگری قیمت و کارشناسی مجدد باید به گونه ای باشد که کشاورزان ما حاصل دسترنج خود را به معنای واقعی به دست آورند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وی ادامه داد: با توجه به اهمیت محصولات زرشک و زعفران و دغدغه ها و نگرانی های کشاورزان در بحث تولید و بازار فروش، جلسات متعددی برگزار شده و پیگیری هایی نیز در سطح استانی و ملی صورت گرفت.

به گفته وی؛ این جلسه در ادامه نشست های قبلی برگزار شد تا درخصوص خرید محصولات زرشک و زعفران کشاورزان که به فصل برداشت آن ها رسیده ایم، تصمیم گیری شود.

استاندار تصریح کرد: تعاون روستایی که متولی خرید زرشک است، مراکزی را در مناطق مختلف تعبیه کرده و در حال تحویل گرفتن زرشک کشاورزان است؛ در این جلسه درخصوص تأمین زمین در حریم و محدوده روستاها برای احداث بارگاه های زرشک، توجه به صنعتی شدن روند فرآوری، راهکارهای ایجاد ارزش افزوده و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازنگری در قیمت و ارزش گذاری زرشک در سطح بازارهای جهانی

بازنگری در قیمت و ارزش گذاری زرشک در سطح بازارهای جهانی