مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 04:552021-10-18سياسي

شهرستان زرآباد آماده جذب سرمایه گذار خصوصی


فرماندار شهرستان زرآباد در جنوب سیستان و بلوچستان،گفت: برای ورود سرمایه گذاران به این شهرستان فرش قرمز پهن می کنیم و از انان حمایت همه جانبه خواهد شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرماندار شهرستان زرآباد در جنوب سیستان و بلوچستان،گفت: برای ورود سرمایه گذاران به این شهرستان فرش قرمز پهن می کنیم و از انان حمایت همه جانبه خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،نعمت الله نجاری در جلسه نذر آب که با حضور ربانی معاون مدیر عامل شرکت ملی پتروشیمی ایران و احمدی معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان تهران،گفت: جذب گردشگر و مسافر بدون امکانات امکان پذیر نیست و در همه بخش ها به ویژه گردشگری،شیلاتی و کشاورزی آماده جذب سرمایه گذار خصوصی هستیم.

وی افزود: در چهار شهرستان ساحلی استان سیستان و بلوچستان فقط یک گمرک وجود دارد و با توجه به مجهزترین اسکله صیادی جنوب شرق کشور در زرآباد نیاز مبرم است که بازارچه مرزی با کشور عمان راه اندازی شود.

وی ادامه داد: در سیل دیماه سال 1398 با توجه به حضور مسوولین کشوری و استانی مقرر شد یک دستگاه تانکر آبرسان به مدیریت ستاد بحران شهرستان اختصاص یابد اما تاکنون محقق نشده است و امیدواریم با دیده وسیع شرکت ملی پتروشیمی ایران یک دستگاه تانکر به این شهرستان اختصاص یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان زرآباد آماده جذب سرمایه گذار خصوصی

شهرستان زرآباد آماده جذب سرمایه گذار خصوصی