مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 04:552021-10-18پزشكي

هشدار موج ششم کرونا برای گیلانی ها


شیوع ویروس مهاجم کرونا پس از افت و خیزهای دو ساله در قالب موج های پنجگانه، بواسطه بی تفاوتی های عمومی ناشی از کاهش آمار ابتلا و تداوم روند واکسیناسیون و باور غلط اتمام بیماری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، شیوع ویروس کرونا از 19 ماه گذشته تاکنون در پنج موج نفس گیر افراد زیادی را غافل گیر کرد، بسیاری را به این بیماری دردناک مبتلا و جان بسیاری از هموطنان را گرفت.

این اپیدمی مرگبار در آخرین خیز خود در موج پنجم نسبت به موج های دیگر خروشان تر ظاهر شد، آمارها نشانگر اینست که ویروس کرونا در موج آخر تعداد بیشتری را راهی بیمارستان ها کرد، افراد زیادتری به دلیل ابتلا به به آن در منزل بستری شدند و عزیزان بیشتری از دنیا رفتند.

اگر چه تقریبا از یک ماه گذشته تاکنون موج پنجم بیماری کووید 19 فروکش کرده و آمارهای ابتلا و مرگ و میر رو به کاهش است اما نگرانی ها بابت بی توجهی و سهل انگاری مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی وجود دارد موضوعی که کارشناسان بهداشتی در گیلان طی روزهای اخیر نسبت به این مهم هشدار می دهند.

کرونا در گیلان مانند سایر استان های کشور در موج پنجم خروشان تر ظاهر شد، از ابتدای تیرماه امسال به مدت 2 ماه آمار بیماران کرونایی در این استان روز به روز بیشتر می شد، تخت های بیمارستان مملو از بیماران شده بود و صحنه هایی دردناکی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار موج ششم کرونا برای گیلانی ها

هشدار موج ششم کرونا برای گیلانی ها