مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 04:552021-10-18اجتماعي

کارگاه آشنایی با نجوم و صور فلکی


انجمن علمی دانشجویی محیط زیست پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران، کارگاه «آشنایی با نجوم و صورفلکی» را برگزار می کند.

- انجمن علمی دانشجویی محیط زیست پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران، کارگاه آشنایی با نجوم و صورفلکی را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشگاه دانشجویان ایسنا، در میان تمامی موضوعات و شاخه های گردشگری طبیعی که در چند سال اخیر توجه دست اندرکاران صنعت گردشگری را به خود جلب کرده، مبحثی که پتانسیل های بسیار خوبی در ایران دارد و با معیارهای فرهنگی مان نیز سازگار است.

این شاخه از گردشگری برپایه طبیعت که برخلاف بسیاری از انواع گردشگری آسیبی به طبیعت و جاذبه مورد بازدید نمی رساند، سفرها و تورهای نجومی برای دیدن ستارگان و رصد آسمان شب است.

موضوعی که سایر کشورهای دنیا با توجه به آن، درآمد فراوانی کسب کرده اند.

نگاه به آسمان شب و استفاده از زیبایی های آن دیگر مختص منجمان و ستاره شناس های حرفه ای یا آماتور نبوده و گردشگران و دست اندرکاران گردشگری نیز توجه ویژه ای به این موضوع دارند، به طوری که شاخه ای از گردشگری به نام گردشگری نجوم به انواع طبیعت گردی اضافه شده است.

دیدن صورت های فلکی و پرداخت به داستان ها و افسانه های هرکدام، حتی در سایر تورها هم می تواند سرگرمی مناسبی برای مسافران در شب ها و خلق تج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه آشنایی با نجوم و صور فلکی

کارگاه آشنایی با نجوم و صور فلکی