مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 04:552021-10-18دانش

توضیح دانشگاه تهران درباره آموزش حضوری دانشگاه


معاون آموزشی دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه دستورالعملی مبنی بر آغاز آموزش حضوری دانشجویان دریافت نکردیم، گفت: ما آماده بازگشایی حضوری دانشگاه هستیم ولی باید در این زمینه بخشنامه رسمی داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دکتر محمود کمره ای در گفت و گو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب به برنامه های دانشگاه تهران مبنی بر آغاز آموزش حضوری دانشجویان این دانشگاه اشاره کرد و گفت: در حال حاضر آموزش تمامی دانشجویان اعم از دانشجویان کارشناسی و تحصیلات تکمیلی به صورت مجازی برگزار می شود.

فقط واحدهای عملی دانشجویان به صورت فشرده و کوتاه مدت حضوری برگزار خواهد شد.

معاون آموزشی دانشگاه تهران به روند واکسیناسیون دانشجویان این دانشگاه اشاره و تاکید کرد: متاسفانه تعدادی از دانشجویان خودشان واکسن نزدند و درصد افرادی که واکسن زدند نسبت به درصد کل جامعه بسیار پایین است.

برخی از دانشجویان حاضر نیستند واکسن بزنند و برخی نیز منتظر ورود واکسن خاصی هستند در نتیجه جمعیت دانشجویی واکسن زده کمتر از افراد واکسینه شده کل کشور است.

وی اظهار کرد: اگر قرار بر بازگشایی حضوری دانشگاه ها باشد حتما ستاد ملی مقابله با کرونا تمامی جوانب را خواهند سنجید و سیاست هایی برای افرادی که واکسن نزدند در پیش خواهد گرفت و دستورالعملی صادر خواهند کرد که در آن مشخص می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح دانشگاه تهران درباره آموزش حضوری دانشگاه

توضیح دانشگاه تهران درباره آموزش حضوری دانشگاه