مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 04:552021-10-18سياسي

افت و خیزهای پل قدس و نگرانی های بجای مردم


به دنبال افتتاح آزمایشی پل قدس در چند روز اخیر افت و خیزها و برخی ایرادات فنی پل از طریق فضای مجازی دغدغه ای جدی برای مردم به وجود آورده که چگونه بعد از 6 سال پل نصفه و نیمه را گذرگاه خود قرار دهند.

- ایسنا/اردبیل به دنبال افتتاح آزمایشی پل قدس در چند روز اخیر افت و خیزها و برخی ایرادات فنی پل از طریق فضای مجازی دغدغه ای جدی برای مردم به وجود آورده که چگونه بعد از 6 سال پل نصفه و نیمه را گذرگاه خود قرار دهند.

با طرح این مسایل به سراغ برخی از اعضای شورای شهر و طراح و مشاور این پروژه رفتیم تا پاسخی برای این ابهامات پیدا کنیم.

رییس شورای شهر اردبیل با اشاره به اینکه توهین و افترا در کمتر از 36 ساعت از افتتاح پل قدس تامل برانگیز است، اظهار کرد: دغدغه اعضای شورای ششم تکمیل و افتتاح پل قدس بود که چند روز پیش بهره برداری آزمایشی از این پروژه اسباب خوشحالی مردم را فراهم کرد.

جواد انصاری خاطرنشان کرد: آنچه که این شیرینی و شعف مردم را به تلخی کشاند هجمه های رسانه ای و موجی از توهین ها و افتراهایی بود که عده ای سعی کردند با متهم کردن شورا و شهرداری مقاصد حاشیه ای خود را دنبال کنند.

رییس شورای شهر اردبیل با اظهار تاسف از این اقدام خبرنگارنماها در فضای مجازی گفت: سوال اینجاست که چرا پیش از این چنین هجمه ای به پل قدس وارد نبوده در حالی که در دوره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افت و خیزهای پل قدس و نگرانی های بجای مردم

افت و خیزهای پل قدس و نگرانی های بجای مردم