مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 04:452021-10-18ورزشي

استفاده از مشاوره، راهی برای زندگی با کیفیت


مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه مشاوره برای زندگی با کیفیت و همه رده های سنی نیاز است، گفت: هر چه مقدار مشاوره بیشتر باشد به همان مقدار نیز روی کیفیت زندگی اثرگذار است.

- ایسنا/همدان مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه مشاوره برای زندگی با کیفیت و همه رده های سنی نیاز است، گفت: هر چه مقدار مشاوره بیشتر باشد به همان مقدار نیز روی کیفیت زندگی اثرگذار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید سیفی در حاشیه دوره ملی حضوری و مجازی دانش افزایی ویژه مدیران، روانشناسان و مشاوران تخصصی ازدواج و خانواده وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: نقش مشاوره در دنیا بسیار مهم است اما تعریف آن در ایران کمی متفاوت است.

وی ادامه داد: ما گمان می کنیم فقط کسانی که مشکل دارند باید از مشاور استفاده کنند در حالی که هر انسان زنده ای به مشاوره نیاز دارد و باید هزینه های زیادی را تقبل کند تا توسعه کارش به صورت کیفی سازی باشد.

سیفی خاطرنشان کرد: در حال حاضر دنیا نسبت به گذشته متفاوت شده و هر کسی که ارتباطات نداشته باشد موفق نیست بنابراین دنیا به سرعت در حال پیشرفت است و افراد موفق ارتباطات خود را افزایش داده و از مشاوره مثبت بهره می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از مشاوره، راهی برای زندگی با کیفیت

استفاده از مشاوره، راهی برای زندگی با کیفیت