مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 04:452021-10-18پزشكي

از خطر شروع پیک ششم در خراسان جنوبی تا افزایش ابتلای کودکان


رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به افزایش تدریجی موارد سرپایی و بستری در بیمارستان های استان، گفت: اگر این روند تداوم داشته باشد قطعا ما در مسیر شروع موج بعدی کرونا قرار خواهیم گرفت.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به افزایش تدریجی موارد سرپایی و بستری در بیمارستان های استان، گفت: اگر این روند تداوم داشته باشد قطعا ما در مسیر شروع موج بعدی کرونا قرار خواهیم گرفت.

محمد دهقانی، یکشنبه شب 25 مهرماه در گفت وگوی تلویزیونی درباره مراجعه کودکان به مراکز درمانی برخی شهرستان های استان با علائم گوارشی گفت: از دو هفته قبل به تدریج شاهد افزایش مراجعه به مطب های متخصصان اطفال در برخی شهرستان ها با علائم تنفسی به خصوص علائم گوارشی بودیم که حدود 10 تست کرونا از کسانی که با این علائم مراجعه کرده بودند به طور رسمی و مشخص مثبت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه این موضوع در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا مطرح و هشدار لازم داده شد، افزود: هفته گذشته شاهد افزایش تدریجی و مختصر مراجعه کنندگان هم سرپایی و هم بستری به بیمارستان های سطح استان بودیم که باعث شد استان خراسان جنوبی در زمره هفت استانی در کشور قرار بگیرد که افزایشی را در میزان بستری ها نشان می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از خطر شروع پیک ششم در خراسان جنوبی تا افزایش ابتلای کودکان

از خطر شروع پیک ششم در خراسان جنوبی تا افزایش ابتلای کودکان