مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 04:452021-10-18اقتصادي

کیهان هم در صف منتقدان دولت، قرار گرفت


شهریور ماه امسال در پی درخواست تعدادی از شرکت های داخلی تولید لوازم خانگی از رهبر معظم انقلاب برای جلوگیری از واردات لوازم خانگی، ایشان در نامه ای به رییس جمهور تأکید کردند که طبق درخواست کارخانه های تولیدکننده لوازم خانگی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه کیهان، این اقدام با استقبال فعالان بازار و مردم مواجه شد، از طرفی گزارش های میدانی هم حکایت از آن داشت که مردم در سال های اخیر با خروج برندهای خارجی لوازم خانگی، گرایش بیشتری نسبت به خرید و مصرف لوازم خانگی ایرانی دارند، ولی این انتظار به حق را نیز دارند که تولیدکننده داخلی، افزایش کیفیت و کاهش قیمت را در دستور کار قرار دهد.

با این حال بررسی های جدید نشان می دهد برخی تولیدکنندگان در برابر این اقدام حمایتی مجموعه نظام از تولید ملی، به جای تمرکز بر افزایش حجم و کیفیت تولید، قیمت ها را افزایش داده اند! برخی تولیدکنندگان بزرگ لوازم خانگی در حالی طی چند روز اخیر نسبت به افزایش پنج تا 10 درصدی قیمت ها اقدام کرده اند که بازار در رکود قرار داشته و نرخ ارز هم روند نزولی خود را طی کرده است.

برخی از فروشندگان لوازم خانگی در مورد دلایل افزایش قیمت ها می گویند: این یک شگرد است که تولیدکننده با افزایش قیمت ها نماینده های خود را ترغیب به خرید کالای بیشتر می کند این در حالی است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیهان هم در صف منتقدان دولت، قرار گرفت

کیهان هم در صف منتقدان دولت، قرار گرفت