مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 04:402021-10-18اقتصادي

آبیاری سیار باغ های استان اصفهان تا آخر مهر ادامه دارد


رییس اداره مدیریت بحران و کاهش مخاطرات سازمان جهاد کشاورزی اصفهان گفت: آبیاری سیار باغ های در معرض خشکی استان اصفهان که از ماه های گرم امسال و با هدف حفظ درختان آغاز شده بود، - رییس اداره مدیریت بحران و کاهش مخاطرات سازمان جهاد کشاورزی اصفهان: آبیاری سیار باغ های استان اصفهان تا آخر مهر ادامه دارد ایسنا/اصفهان رییس اداره مدیریت بحران و کاهش مخاطرات سازمان جهاد کشاورزی اصفهان گفت: آبیاری سیار باغ های در معرض خشکی استان اصفهان که از ماه های گرم امسال و با هدف حفظ درختان آغاز شده بود، تا آخر مهر ادامه دارد.

عباسعلی جمشیدی مساحت باغات استان را بالغ بر 20 هزار هکتار برآورد کرد و افزود: بیشتر آنها در شهرستان های لنجان، فلاورجان، خمینی شهر، نجف آباد، اصفهان و مبارکه قرار دارند.

وی با بیان اینکه آبرسانی با تانکرهای 10 تا 30 متر مکعبی در سطح شهرستان ها انجام شده است، ادامه داد: آبرسانی های امسال با توجه به وسعت خشکسالی و کاهش چشمگیر بارش ها بیش از سال های گذشته و افزون بر چهار هزار مورد بود.

رییس اداره مدیریت بحران و کاهش مخاطرات سازمان جهاد کشاورزی اصفهان خاطرنشان کرد: خشکی رودخانه زاینده رود در یک سال اخیر سبب آسیب به پوشش گیاهی و درختان شده است و تداوم این معضل به ضرر کشاورزی و باغداری در استان خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبیاری سیار باغ های استان اصفهان تا آخر مهر ادامه دارد

آبیاری سیار باغ های استان اصفهان تا آخر مهر ادامه دارد