مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 04:352021-10-18سياسي

نارضایتی از ویزیت جمعی پزشکان/ به پزشکان متخلف تذکر و اخطار داده می شود


دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: ویزیت های جمعی پزشکان نقض اخلاق پزشکی و منشور حقوق بیمار است.

- ایسنا/کرمانشاه دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: ویزیت های جمعی پزشکان نقض اخلاق پزشکی و منشور حقوق بیمار است.

شهرام کرمی در نشستی با مسئولین سازمان نظام پزشکی کرمانشاه، با اشاره به نارضایتی عمده مردم از ویزیت های جمعی و همزمان برخی از پزشکان، اظهار کرد: این نوع ویزیت به صراحت نقض اخلاق پزشکی و منشور حقوق بیمار است.

وی افزود: متاسفانه علاوه بر مطب برخی از پزشکان این امر در بیمارستانهای آموزشی و درمانگاه های دولتی هم رواج دارد که علاوه بر کاهش دقت در تشخیص و درمان بیماری بیماران، حریم شخصی آنها را نیز در دسترس دیگران قرار می دهد.

دادستان کرمانشاه ادامه داد: در این راستا سازمان نظام پزشکی استان این موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده و ضمن تذکر جدی به پزشکان و اخطار مبنی بر رعایت این موضوع، اقدامات قانونی را اجرایی کند.

وی در ادامه به موضوع پرونده های قصور پزشکی هم اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه قصور پزشکی منجر به فوت بیمار اهمیت ویژه ای دارد و فوت بیمار مسئله ای غیرقابل جبران است، بنابراین باید این موضوع در کمیسیون مربوطه به صورت ویژه و فوق العاده مورد رسیدگی قرار گیرد، تا ضمن برخورد قانونی با خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نارضایتی از ویزیت جمعی پزشکان/ به پزشکان متخلف تذکر و اخطار داده می شود

نارضایتی از ویزیت جمعی پزشکان/ به پزشکان متخلف تذکر و اخطار داده می شود