مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 04:302021-10-18سياسي

اجرای کمپین واکسیناسیون سرخک از آبان در سیستان و بلوچستان


رییس مرکز بهداشت شهرستان خاش و تفتان از اجرای برنامه واکسیناسیون تکمیلی سرخک و سرخچه در شهرستان خاش و تفتان همزمان با آغاز به کار «کمپین واکسیناسیون سرخک در جنوب شرق کشور» از 21_8 آبان ماه خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس مرکز بهداشت شهرستان خاش و تفتان از اجرای برنامه واکسیناسیون تکمیلی سرخک و سرخچه در شهرستان خاش و تفتان همزمان با آغاز به کار کمپین واکسیناسیون سرخک در جنوب شرق کشور از 21_8 آبان ماه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- علی نقی زاده گفت: شناسایی و گزارش مواردی از بیماری سرخک در برخی از شهرستان های استان و کشورهای همجوار شرقی در سال جاری بسیار نگران کننده بوده و به دلیل سرایت پذیری شدید این بیماری، باید شهروندان عزیز واکسیناسیون کودکان خود را علیه سرخک بسیار جدی بگیرند.

وی ادامه داد: با اجرای کمپین واکسیناسیون تکمیلی سرخک کودکان 9 ماه تا 7 ساله از 8 تا 21 آبان ماه امیدواریم بتوانیم از گسترش بیشتر بیماری در استان پیشگیری کنیم.

وی با بیان اینکه الویت اول ما اجرای موفق واکسیناسیون کرونای دانش آموزان 12 تا 18 ساله در کنار واکسیناسیون سایر گروهای سنی با مشارکت مردم، مدیران و مربیان اداره آموزش و پرورش در راستای تسهیل در شرایط بازگشایی مدارس است گفت: بحث تعلیم و تربیت دانش آموزان در سال گذشته در سایه سنگین بیماری کرونا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای کمپین واکسیناسیون سرخک از آبان در سیستان و بلوچستان

اجرای کمپین واکسیناسیون سرخک از آبان در سیستان و بلوچستان