مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 04:252021-10-18اقتصادي

خوزستان در بسیاری از شاخص ها عقب مانده است


استاندار خوزستان با ابراز گلایه از برخی مانع تراشی های دستگاه های اجرایی در مسیر انجام پروژه های خدمات رسانی به مردم گفت: کلمات در بیان عقب ماندگی های خوزستان در شاخص‎ های مختلف از جمله بیکاری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، صادق خلیلیان یکشنبه در نشست شورای برنامه ریزی خوزستان با اشاره به اینکه وضعیت موجود استان به هیچ عنوان در تراز یک استان دارای ظرفیت های اقتصادی فعال نیست اظهارداشت: خوزستان تولیدکننده بخش مهمی از نفت کشور است اما در عین حال با حجم زیادی از مشکلات روبرو است.

وی ادامه داد: از سوی دیگر، دستگاه های اجرایی در مسیر فعالیت های توسعه ای و خدمات رسانی برای یکدیگر مانع تراشی می کنند؛ در صورتی که این دستگاه ها باید انرژی خود را به پیگیری مشکلات و رفع چالش ها اختصاص دهند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: مدیران دستگاه های اجرایی و مسئولان تصمیم گیرنده در حوزه مختلف در مقابل حقوقی که دریافت می کنند؛ باید پاسخگو باشند و اگر کاری انجام نشود به معنی هدر دادن منابع مالی است که متعلق به مردم است.

نماینده عالی دولت در استان خطاب به اعضای شورای برنامه ریزی خوزستان گفت: همه دستگاه های اجرایی باید از برگزاری نشست هایی که منجر به تصمیم گیری کاربردی برای انجام امور نمی شود، پرهیز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستان در بسیاری از شاخص ها عقب مانده است

خوزستان در بسیاری از شاخص ها عقب مانده است