مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 04:252021-10-18اقتصادي

برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی در همدان


معاون مدیریت توسعه و بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی، ماشین آلات، نهاده ها، سیستم های آبیاری، - ایسنا/همدان معاون مدیریت توسعه و بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی، ماشین آلات، نهاده ها، سیستم های آبیاری، کشت های گلخانه ای و شانزدهمین نمایشگاه صنعت مرغداری، دامپروری و شیلات استان همدان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان داریوش سرحدی اظهار کرد: این نمایشگاه هر ساله با هدف ارائه دستاوردهای بخش کشاورزی به تولیدکنندگان در استان همدان برگزار می شود.

وی ادامه داد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایطی که کشور و استان همدان داشت مصوب شد نمایشگاه با تأخیر در تاریخ 27 تا30 مهرماه در محل دائمی نمایشگاه بین الملی برگزار شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: حدود 50 شرکت در این نمایشگاه حضور دارند که نمایندگان شرکت های خارجی و تولیدکنندگان و فعالان بخش کشاورزی از استان های مرکزی، تهران، اصفهان، زنجان، خراسان رضوی، قزوین و آذربایجان غربی شرکت می کنند.

سرحدی بیان کرد حدود 30 غرفه مربوط به مکانیزاسیون و ادوات کشاورزی، پنج غرفه دام و طیور، چهار غرفه نهاده های بخش کشاورزی، سه غرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی در همدان

برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی در همدان