مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 04:202021-10-18اقتصادي

راه اندازی خوشه های پرورش ماهیان زینتی همدان در آینده نزدیک


مدیر شیلات سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از تشکیل و راه اندازی خوشه های پرورش ماهیان زینتی این استان برای اشتغال زنان روستایی در آینده نزدیک خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیر شیلات سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از تشکیل و راه اندازی خوشه های پرورش ماهیان زینتی این استان برای اشتغال زنان روستایی در آینده نزدیک خبر داد.

علیرضا قراگوزلو در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه برای ارتقا اشتغالزایی زنان بویژه اشتغال زنان روستایی یکی از برنامه های شیلات استان همدان در آینده نزدیک تشکیل خوشه های پرورش ماهیان زینتی خواهد بود، اظهار کرد: درخوشه های تعریف شده این برنامه، ماهیان مولد را برای پرورش تحویل متقاضیان این طرح قرار می دهیم و پس از پرورش ماهیان زینتی تولیدات آنان را خریداری و برای صادرات اقدام می کنیم .

وی با بیان اینکه این طرح کار سنگینی نبوده و زنان روستایی به راحتی می توانند در کنار دیگر کارهای خود پرورش ماهیان زینتی را نیز انجام دهند ،گفت: جلسات این طرح گذاشته شده و با انجام بازدیدها از هفته آینده اجرای طرح آغاز می شود.

فعالیت دو واحد پرورش زالو طبی در سطح استان همدان مدیر شیلات سازمان جهاد کشاورزی استان همدان در ادامه از فعالیت دو واحد پرورش زالوی طبی در سطح این استان خبر داد و تصریح کرد: از این دو واحد پرورش زالو طب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی خوشه های پرورش ماهیان زینتی همدان در آینده نزدیک

راه اندازی خوشه های پرورش ماهیان زینتی همدان در آینده نزدیک