مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 04:152021-10-18اقتصادي

مدیریت آفت مگس میوه در باغ های مازندران


مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به اینکه درحال حاضر وضعیت استان خوب است، اظهار کرد: نگرانی مثل سنوات قبل وجود ندارد؛ البته نه اینکه آفت وجود ندارد بلکه آفت مدیریت شده است.

- عبدالرحمن زاغی در ارتباط با آخرین وضعیت آفت مگس میوه در استان مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر تاکید بر کنترل کانون های آلوده است.

وی با بیان اینکه میوه های رسیده در سریع ترین زمان ممکن از روی درخت برداشت شود، افزود: همچنین باید میوه های ریخته شده روز زمین باید جمع آوری شده و در عمق 50 سانتی متری زمین دفن شود.

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به تاکید بر ضرورت استفاده از تله های جذب کننده مگس میوه در باغ های مرکبات استان، اضافه کرد: امیدواریم تراکم آفت در باغ های مرکبات مازندران به حداقل می رسد.

این مسؤول با اعلام اینکه باید همه میوه ها جمع شود تا کانونی برای آفت نشود، تصریح کرد: در این صورت تراکم آفت به حداقل می رسد و برای سال آینده مدیریت آفت در باغ ها بهتر صورت می گیرد.

زاغی با اشاره به اینکه در حال حاضر وضعیت استان خوب است، اظهار کرد: نگرانی مثل سنوات قبل وجود ندارد؛ البته نه اینکه آفت وجود ندارد بلکه آفت مدیریت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت آفت مگس میوه در باغ های مازندران

مدیریت آفت مگس میوه در باغ های مازندران