مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 03:452021-10-18ورزشي

تیم ملی قبل از نوروز، مسافر قطر می شود؟


با انجام دیدار با امارات و کره، تیم ملی ایران ظرف 6 ماه آینده 6 دیدار حساس دیگر در مسیر صعود به جام جهانی قطر برگزار می کند و چه بسا تا قبل از اتمام سال جاری جشن صعود به جام جهانی را برگزار کند.

- برنامه بازی های باقی مانده تا صعود به جام جهانی/ تیم ملی قبل از نوروز، مسافر قطر می شود؟ با انجام دیدار با امارات و کره، تیم ملی ایران ظرف 6 ماه آینده 6 دیدار حساس دیگر در مسیر صعود به جام جهانی قطر برگزار می کند و چه بسا تا قبل از اتمام سال جاری جشن صعود به جام جهانی را برگزار کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از برگزاری دیدارهای هفته سوم و چهارم انتخابی جام جهانی فوتبال در قاره آسیا و تقابل ایران با دو تیم امارات و کره جنوبی که با یک پیروزی و یک تساوی همراه بود، شاگردان اسکوچیچ 6 بازی دیگر در این مسیر برگزار خواهند کرد که آخرین بازی تیم ملی نهم فروردین در تهران برگزار می شود.

تیم ملی در ادامه مسیر خود در انتخابی جام جهانی، ماه آینده در 20 و 25 آبان باید در خارج از خانه به مصاف لبنان و سوریه برود و به این ترتیب هیچ دیداری در تهران نخواهد داشت.

طبق اعلام قبلی، لبنان در بیروت و سوریه در امان (پایتخت اردن) از رقبای خود میزبانی می کنند.

پرونده شاگردان اسکوچیچ با برگزاری این دو دیدار در سال 2021 بسته می شود و به این ترتیب تیم ملی به مدت سه ماه هیچ برنامه ای نخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم ملی قبل از نوروز، مسافر قطر می شود؟

تیم ملی قبل از نوروز، مسافر قطر می شود؟