مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 03:152021-10-17پزشكي

غربالگری سرطان پستان برای بانوان جهاد دانشگاهی خوزستان


مشاور رییس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان در امور بانوان و خانواده از اجرای طرح تشخیص زودهنگام و غربالگری سرطان پستان برای بانوان این سازمان خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مشاور رییس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان در امور بانوان و خانواده از اجرای طرح تشخیص زودهنگام و غربالگری سرطان پستان برای بانوان این سازمان خبر داد.

معصومه تهرانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: سرطان پستان شایع ترین سرطان در میان بانوان استان خوزستان است.

تشخیص زودهنگام این بیماری می تواند نقش مهمی در موفقیت درمان و بهبود کیفیت زندگی و کاهش هزینه های درمان این بیماران داشته باشد.

وی افزود: با وجود اینکه سرطان پستان علائمی دارد اما اکثر افراد نسبت به برخی از این علائم بی توجه بوده و علائم خطر را نادیده می گیرند.

لذا با اجرای غربالگری و شناخت علائم هشداردهنده سرطان پستان و مراجعه به موقع می توان ضایعات پیش سرطانی را قبل از تبدیل شدن به سرطان، زودتر تشخیص داد.

تهرانی گفت: همزمان با فرا رسیدن اکتبر ماه جهانی آگاهی بخشی در مورد سرطان پستان و نیز پویش ملی پیشگیری و تشخیص زودهنگام سرطان پستان که همزمان با فرا رسیدن اکتبر (9 مهرماه تا 9 آبان ماه) در سراسر کشور برگزار می شود، امور بانوان و خانواده و معاونت پژوهشی سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان طرح تشخیص زودهنگام و غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربالگری سرطان پستان برای بانوان جهاد دانشگاهی خوزستان

غربالگری سرطان پستان برای بانوان جهاد دانشگاهی خوزستان