مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 20:402021-10-17سياسي

رسانه ها و دستگاه قضایی باید رابطه ای متقابل و سازنده داشته باشند


در مجموعه دادگستری کل استان کرمان اعتقاد بر این است که رسانه ها و دستگاه قضایی باید رابطه ای متقابل، سازنده و مفید داشته باشند زیرا قوه قضاییه ظرفیت های گسترده ای در حوزه رسانه ای دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، یدالله موحد در نشست مشترک با مشاوران رسانه ای دستگاه قضایی استان کرمان با موضوع سومین جشنواره رسانه و عدالت اظهار داشت: در مجموعه دادگستری کل استان کرمان اعتقاد بر این است که رسانه ها و دستگاه قضایی باید رابطه ای متقابل، سازنده و مفید داشته باشند زیرا قوه قضاییه ظرفیت های گسترده ای در حوزه رسانه ای دارد و قوه قضاییه نیز در مسیر نیل به اهداف خود نیاز به همکاری و توسعه تعاملات رسانه ای دارد.

وی با اشاره به اینکه دادگستری کل استان کرمان در حد مقدورات خود نسبت به تامین زیرساخت ها و راهبردهای سومین دوره جشنواره قلم و عدالت اقدام می کند، گفت: دادگستری در برگزاری جشنواره های رسانه ای ملاحظات بسیار مهمی را مد نظر قرار می دهد و در این راستا تلاش می شود از منابع داخلی درون دستگاه قضایی استفاده شود.

وی گفت: هدف اصلی این است که رابطه مردم با دستگاه قضایی محکم و سازنده باشد و رسانه ها به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان در این زمینه نقش اساسی دارند زیرا رسانه ها بر مبنای وظایف ذاتی خود، ضمن انعکاس خدمات و تلاش ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها و دستگاه قضایی باید رابطه ای متقابل و سازنده داشته باشند

رسانه ها و دستگاه قضایی باید رابطه ای متقابل و سازنده داشته باشند