مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 20:302021-10-17دانش

رشته تحصیلی امر به معروف و نهی از منکر راه اندازی خواهد شد


رییس قرارگاه احیای بینش امر به معروف و نهی از منکر گفت: اعضای هیات علمی متخصص و علاقه مند می توانند در زمینه تولید محتوای کتابهای آموزشی این رشته با ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور همکاری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس قرارگاه احیای بینش امر به معروف و نهی از منکر گفت: قرار است رشته ای در مقاطع ارشد و دکتری به عنوان رشته امر به معروف و نهی از منکر راه اندازی و محتوای درسی در این زمینه تولید شود.

دکتر مهران صمدی یکشنبه شب در وبینار اولین جلسه ی مجازی تبیین رویکردهای جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر که توسط دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی برگزار شد افزود: اعضای هیات علمی متخصص و علاقه مند می توانند در زمینه تولید محتوای کتابهای آموزشی این رشته با ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور همکاری کنند.

وی ادامه داد: وقتی که بحث 2 فریضه امر به معروف و نهی از منکر مطرح می شود بلافاصله ذهن ها به سمت مقوله حجاب و عفاف می رود در صورتی که عرصه این 2 فریضه به مراتب گسترده تر از حجاب و عفاف است.

او اضافه کرد: حجاب و عفاف خیلی هم مهم است اما عرصه های دیگری هم هست که ما نباید از آنها غفلت کنیم به عنوان مثال اگر امروز به یک هموطن توصیه می کنیم که ماسک بزند یا اگر به یک عابر می گوییم از خط عابر یا پل عابر پیاده تردد کن داریم امر به معروف می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشته تحصیلی امر به معروف و نهی از منکر راه اندازی خواهد شد

رشته تحصیلی امر به معروف و نهی از منکر راه اندازی خواهد شد