مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 20:252021-10-17سياسي

برگزاری سومین دوره از جشنواره ابتکاری رسانه و عدالت در کرمان


معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کرمان گفت: سومین دوره جشنواره رسانه و عدالت 4 آذرماه سال جاری در سطح استان کرمان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان،  محمدباقر اسلامی در نشست مشترک با مشاوران رسانه ای دستگاه قضایی استان کرمان با موضوع سومین جشنواره رسانه و عدالت افزود: رییس کل دادگستری استان کرمان در هفته قوه قضاییه سال 99 در مصاحبه مطبوعاتی خود از برگزاری سومین دوره جشنواره قلم و عدالت خبر داده بودند و در این نشست به نوعی به رسانه ها فراخوان داده شد که این جشنواره در سال 1400 برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری دو مرحله از جشنواره قلم و عدالت، تصریح کرد: در سومین دوره از جشنواره قلم و عدالت آثار رسانه های استانی و سراسری از اول تیرماه سال 99 تا 31 تیرماه 1400 مورد ارزیابی تخصصی داوران قرار می گیرد.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کرمان ضمن تاکید بر این مطلب که دبیرخانه این جشنواره در روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان تشکیل و مستقر شده است، تاکید کرد: سومین دوره جشنواره قلم با ارزیابی چهار گروه روزنامه های محلی و سراسری، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری و هفته نامه ها، دو هفته نامه ها و ماهنامه ها برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سومین دوره از جشنواره ابتکاری رسانه و عدالت در کرمان

برگزاری سومین دوره از جشنواره ابتکاری رسانه و عدالت در کرمان