موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 20:002021-10-17ورزشي

اعتراض به حضور سعودی ها در نیوکاسل با تصویری از خاشقچی و ولیعهد عربستان+عکس


برخی از هواداران فوتبال انگلیس تصویری از محمد بن سلمان که پیش از این به عنوان قاتل جمال خاشقچی معرفی شده بود، را در اطراف ورزشگاه سنت جیمز پارک به نمایش گذاشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در رقابت های لیگ برتر انگلیس، نیوکاسل در ورزشگاه سنت جیمز پارک به مصاف تاتنهام رفت و با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد.

با این حال هفته گذشته بود که باشگاه نیوکاسل به صندوق سرمایه گذاری عربستان فروخته شد که مالکیت آن و سهامداری عمده آن برعهده محمد بن سلمان ولیعهد عربستان است.

این اتفاق جنجال های فراوانی را در بریتانیا به پا کرد.

پیش از این ولیعهد عربستان به قتل جمال خاشقچی متهم شده بود و اعتراضات فراوانی بر علیه سعودی ها در سراسر جهان شکل گرفته بود.

پس از تغییر مالکیت این باشگاه هم گروهی در اعتراض به اقدام این باشگاه انگلیسی و لیگ برتر انگلیس، تصویری از ولیعهد سعودی و جمال خاشقچی را در مقابل ورزشگاه به نمایش گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض به حضور سعودی ها در نیوکاسل با تصویری از خاشقچی و ولیعهد عربستان+عکس

اعتراض به حضور سعودی ها در نیوکاسل با تصویری از خاشقچی و ولیعهد عربستان+عکس