مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 19:352021-10-17اقتصادي

بانک ها شرایط پرداخت تسهیلات کرونا را تسهیل و تسریع کنند


مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: با توجه به فرصت باقیمانده بانک ها شرایط را جهت پرداخت تسهیلات کرونا تسهیل و تسریع کنند.

- ایسنا/لرستان مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: با توجه به فرصت باقیمانده بانک ها شرایط را جهت پرداخت تسهیلات کرونا تسهیل و تسریع کنند.

علی آشتاب در جلسه کارگروه اشتغال و کارآفرینی لرستان که امروز 25 مهرماه برگزار شد، با بیان اینکه ثبت نام کسب کارهای آسیب دیده از کرونا تا پایان آذرماه سال جاری تمدید شده است اظهار کرد: دستگاه های اجرایی استان با هماهنگی و هم افزایی بیشتر با صنف های اقتصادی در خصوص دریافت تسهیلات کرونا به واحدهای متضرر شده از این بیماری جهت ثبت نام در سامانه کارا اطلاع رسانی لازم را انجام داده و بانک های عامل هم در خصوص پرونده هایی که به آن ها برای دریافت تسهیلات معرفی شده اند زمینه را تسهیل و تسریع کنند.

وی به معرفی تعداد 28 هزار و 786 پرونده کسب کارهای آسیب دیده از کرونا به سیستم بانکی استان اشاره کرد و افزود: از این تعداد پرونده متقاضی تسهیلات کرونا با همکاری دستگاه های اجرایی و بانک های عامل تاکنون مبلغ 196 میلیارد و 979 میلیون تومان به تعداد 21 هزار و 71 پرونده پرداخت شده که زمینه تثبیت اشتغال 24 هزار و 694 نفر را ایجاد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها شرایط پرداخت تسهیلات کرونا را تسهیل و تسریع کنند

بانک ها شرایط پرداخت تسهیلات کرونا را تسهیل و تسریع کنند