مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 19:052021-10-17سياسي

خطری بدتر از سیل 98 در انتظار شیرازی ها


رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر گفت: به سبب عدم رعایت ضوابط شهرسازی در ارتفاعات شمال غرب شیراز ، خطری بدتر از سیل 1398 جان صدها هزار تفر از شهروندان شیراز را تهدید می کند.

- رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر شیراز گفت: به سبب عدم رعایت ضوابط شهرسازی در ارتفاعات شمال غرب شیراز ، خطری بدتر از سیل 1398 جان صدها هزار تفر از شهروندان شیراز را تهدید می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، بیست و یکمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز شامگاه یکشنبه با چند دستور کار و همچنین نطق پیش از دستور غلامعلی ترابی درباره عدم رعایت ضوابط شهرسازی در ارتفاعات شمال غرب شیراز برگزار شد.

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر اظهار داشت: به سبب عدم رعایت ضوابط شهرسازی در ارتفاعات شمال غرب شیراز ، خطری بدتر از سیل 1398 جان صدها هزار تفر از شهروندان شیراز را تهدید می کند.

ترابی افزود: متأسفانه اخیراً بحثی در حوزه توسعه شهر شیراز از سمت شمال غرب مطرح است که سبب نگرانی فراوان در جامعه علمی و شهرسازی و دوستداران شیراز و محیط زیست شهری شده و اتفاقی که در سنوات گذشته افتاده شائبه کوه خواری و زمین خواری توسط دستگاه های دولتی را مطرح کرده است.

وی با بیان این سوال که آیا در توسعه شهرها ضوابط شهرسازی جایگاهی دارد یا خیر از افکارعمومی پرسید: آیا ملاک توسعه ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطری بدتر از سیل 98 در انتظار شیرازی ها

خطری بدتر از سیل 98 در انتظار شیرازی ها