مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 18:552021-10-17بين الملل

مقام صهیونیست: درصورت درگیری با حزب الله باید منتظر 2000 موشک در روز باشیم


یک مقام نظامی رژیم صهیونیستی هشدار داد در صورتی که درگیری با حزب الله لبنان روی دهد باید منتظر شلیک 2000 موشک در روز به سوی سرزمین های اشغالی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اوری گوردین فرمانده جبهه داخلی رژیم صهیونیستی گفت در صورتی که روزی اسراییل با حزب الله لبنان درگیر شود انتظار هدف قرار گرفتن با دو هزار موشک در روز را باید داشته باشیم.

وی که با فرانس پرس مصاحبه می کرد، افزود: شهرهای تل آویو و اسدود در جنوب در جنگ اخیر با نوار غزه شاهد بیشترین شلیک موشک از زمان تشکیل اسراییل بوده اند .

گوردین اضافه کرد: در صورتی که درگیری یا جنگی با حزب الله روی دهد، انتظار داریم که هر روز دست کم 5 برابر، موشک از لبنان به سوی اسراییل شلیک شود .

از سوی دیگر، یک منبع امنیتی صهیونیستی در مصاحبه دیگری با فرانس پرس گفت که ارتش رژیم صهیونیستی خواستار ثبات لبنان بوده اما حزب الله منبع عدم ثبات در لبنان بوده و منابع کشور را در راستای منافع ایران به کار می گیرد.

این منبع امنیتی مدعی شد که ایران بیش از هر زمان دیگزی به تولید مواد شکافت پذیر لازم برای ساخت سلاح اتمی نزدیک بوده اما همچنان دو سال برای ساخت بمب اتمی فاصله دارد.

این ادعا در حالی مطرح می شود که رژیم صهیونیستی تنها دارنده تسلیحات هسته ای در منطقه غرب آسیا به شمار می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام صهیونیست: درصورت درگیری با حزب الله باید منتظر 2000 موشک در روز باشیم

مقام صهیونیست: درصورت درگیری با حزب الله باید منتظر 2000 موشک در روز باشیم