مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 18:352021-10-17ورزشي

9 شیمیدری در اردوی جدید تیم ملی بسکتبال زنان ایران


تیم ملی بسکتبال بانوان کشورمان با حضور 9 نماینده باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدر آماده حضور موفق در مسابقات بسکتبال کاپ آسیا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال بانوان کشورمان به منظور حضور موفق در مسابقات کاپ آسیا از امروز تا شنبه اول آبان به میزبانی تالار بسکتبال آزادی برگزار می شود، در حالی که از 7 نفر از 15 بازیکن منتخب کادر فنی از شیمیدر قم هستند، ضمن اینکه مدیر فنی و سرمربی تیم ملی نیز از شیمیدر قم محسوب می شوند.

خانم ها معصومه اسماعیل زاده، تینا عیساییان، فائزه شهریاری، آناهیس خداوردیان، شادی عبدالوند، کیمیا یزدیان و آیدا گل محمدی بازیکنان شیمیدری حاضر در اردوی آماده سازی جدید تیم ملی بسکتبال زنان ایران، همراه با دیگر نفرات دعوت شده به این اردو زیر نظر کادر فنی تمرین خواهند کرد.

همچنین در این اردو اودت آقاجانی (مدیر فنی تیم بسکتبال بانوان شیمیدر) به عنوان سرپرست تیم ملی، شایسته متشرعی (سرمربی تیم بسکتبال بانوان شیمیدر) به عنوان سرمربی، آزاده زمان پور به عنوان مربی، بیتا سبزی به عنوان مربی بدن ساز و روناک دوستی به عنوان کمک سرپرست حضور دارند.

اردوی آماده سازی تیم بسکتبال زنان ایران با هدایت سرمربی شیمیدر قم یعنی شایسته متشرّعی از امروز در حالی آغاز شده که این تیم باید آبان ماه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 شیمیدری در اردوی جدید تیم ملی بسکتبال زنان ایران

9 شیمیدری در اردوی جدید تیم ملی بسکتبال زنان ایران