مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 18:252021-10-17سياسي

ساخت هشت مرکز درمانی جدید در قم توسط مراجع عظام تقلید


مدیرحوزه های علمیه کشور با اشاره به اهمیت مساله درمان و بهداشت جامعه در بین علمای حوزه علمیه گفت: 8 مرکز درمانی جدید توسط مراجع تقلید ساخته شده و یا در حال ساخت است.

- ایسنا/قم مدیرحوزه های علمیه کشور با اشاره به اهمیت مساله درمان و بهداشت جامعه در بین علمای حوزه علمیه گفت: 8 مرکز درمانی جدید توسط مراجع تقلید ساخته شده و یا در حال ساخت است.

آیت الله علی رضا اعرافی روز گذشته در خلال سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به قم در دیدار با وی، به یکصدسالگی بازتاسیس حوزه علمیه قم، توسط آیت الله عبدالکریم حائری(ره) اشاره کرد و افزود: در آستانه یکصدسالگی بازتاسیس حوزه علمیه قم هستیم، حوزه و روحانیت طی طول این یک قرن، خدمات درمانی و بهداشتی ویژه ای داشته اند، بیمارستان آیت الله حائری(ره)، بیمارستان آیت الله گلپایگانی(ره)، بیمارستان الهادی(ع)، بیمارستان جوادالائمه(ع)، درمانگاه بقیهالله(عج) و چندین پروژه عمرانی بهداشتی و درمانی دیگر توسط مراجع معظم تقلید به ثمر نشسته است.

وی ادامه داد: اگر به تاریخ یکصدسال اخیر حوزه هزارساله قم توجه کنیم خواهیم دید که درقرن اخیرقریب 10 تن از مراجع معظم تقلید تعامل نزدیکی با بهداشت و درمان داشته اند و در طرح های مهم بیمارستانی سهیم و موثر بوده اند، همین مشارکت و همراهی در شهرها و استان های دیگر و نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت هشت مرکز درمانی جدید در قم توسط مراجع عظام تقلید

ساخت هشت مرکز درمانی جدید در قم توسط مراجع عظام تقلید