مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 18:202021-10-17بين الملل

دیدار و رایزنی نمایندگان ولادیمیر پوتین با بشار اسد


بشار اسد رییس جمهوری سوریه در دیدار «الکساندر اورنتیف» نماینده ویژه ولادیمیر پوتین رییس جمهوری و «سرگیی ورشینین» معاون وزیر خارجه روسیه با وی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، در دیدار روز یکشنبه هیات روسی با رییس جمهوری سوریه، زمینه های همکاری میان مسکو و دمشق در مورد مبارزه با تروریسم و نیز زمینه های اقتصادی و تجاری بررسی شد.

نماینده پوتین یادآورشد که بر اساس دستورات رییس جمهوری روسیه برای تقویت همکاری و گسترش روابط با سوریه در تمامی زمینه ها و سطوح، انجام می شود.

طرف روسی همچنین آمادگی کشورش را برای همکاری فعالانه در ارتباط با روند بازسازی و فراهم کردن زیرساخت های تخریب شده توسط تروریسم و نیز سرمایه گذاری های مشترک با سوریه در حوزه های انرژی و کشاورزی در راستای رونق اقتصاد سوریه، تاکید کرد.

در این دیدار همچنین در باره آخرین تحولات مربوط به وضعیت میدانی سوریه و تحولات منطقه و جهان گفتگو و رایزنی شد.

رییس جمهوری سوریه گفت که این تحولات و در صدر آنها، خروج آمریکا از افغانستان بیانگر کاهش نقش این کشور و متحدانش در منطقه است و این موضوع کشور های منطقه و همسایگان را ملزم می کند که برای تقویت امنیت، صلح و نیز ترسیم آینده منطقه بر اساس اراده و خواست ملت ها و بدون دخالت خارجی، تلاش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار و رایزنی نمایندگان ولادیمیر پوتین با بشار اسد

دیدار و رایزنی نمایندگان ولادیمیر پوتین با بشار اسد