مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 18:152021-10-17بين الملل

موافقت سبز های آلمان با مشارکت در دولت ائتلافی برلین


حزب سبز آلمان روز یکشنبه با آغاز رایزنی های رسمی برای تشکیل دولت ائتلافی تازه با هدف تسریع حرکت این کشور در جهت کنار گذاشتن نیروگاه های زغال سنگی و گسترش کاربرد انرژی های تجدیدپذیر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس؛ کنگره این حزب هوادار حفظ محیط زیست، برای آغاز مذاکرات همه جانبه در باره تشکیل دولتی به رهبری اولاف شولتر سوسیال دمکرات چپ میانه، توصیه نامه ای منتشر کرد.

قرار است رهبری حزب دمکرات های آزاد، مدافع گسترش تجارت و کسب و کار که معمولا با راست میانه متحد می شود و سومین شریک این دولت ائتلافی خواهد بود، روز دوشنبه موافقت خود را با این ائتلاف اعلام کند.

سبز ها در توافق مقدماتی در پی مذاکرات اولیه، خواستار کنارگذاشته شدن تولید نیروی برق در آلمان از سوخت زغال سنگ، شده که تاکنون قرار بوده تا 2038 اجرایی شود و درخواست اصلی این حزب به شمار می رود.

این توافقنامه همچنین به رغم تاکید بر تسریع شدید گسترش تولید برق از انرژی های تجدیدپذیر، موافق نبودن خود را با پیشنهاد دمکرات های آزاد برای تعیین محدوده سرعت در بزرگراه های آلمان، ابراز کرده است.

با وجود برخی انتقاد های کنشگران زیست محیطی از همه جانبه و اثربخش نبودن این طرح ها، در نشست روز یکشنبه در این باره مطلبی عنوان نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت سبز های آلمان با مشارکت در دولت ائتلافی برلین

موافقت سبز های آلمان با مشارکت در دولت ائتلافی برلین